تخریب با چکش های برقی

ارائه خدمات تخریب با چکش های برقی در فاطر سازه ایرانیان

اگر چنانچه نیاز به تخریب با چکش های برقی داشتین می توانید با یکی از راه های ارتباطی که در پایین صفحه قرار داده شده با ما در تماس باشید.

چکش تخریب جزء یکی از بزرگترین ابزار های برقی دستی به جهت انجام هرگونه تخریب می باشد.

از ویژگی های یک چکش تخریب می توان بیان نمود که ابزاری سنگین و بسیار قدرتمند می باشد که می توان برای انجام عمل تخریب همانند خراب کردن انواع محیط ، دیواره های بتنی و… از آن استفاده نمود .

می توان گفت که به عبارتی دیگر چکش تخریب یک ابزار قدرتنمد به جهت تخریب دیوارهای بزرگ ساخته شده از بتن می باشد .

و همچنین اینکه چکش تخریب ابزاری دائمی برای سرویس دهندگانی می باشد که کار ساخت و ساز را انجام می دهند و جزء ابزار هایی می باشد که همواره در انبار ابزار آنها وجود دارد.

تخریب بتن با استفاده از چکش تخریب

می توان این کونه بیان کرد که جهت تخریب بتن از روش های مختلفی استفاده می شود که بنا بر شرایط محیطی و سایر عوامل تاثیر گذار، بهترین روش انتخاب می گردد.

یکی از روش های بسیار کاربردی، استفاده از چکش های تخریب کننده بتن می باشد. چکش های تخریب، بر خلاف چکش های دوار که برای حفر سوراخ نیز مورد استفاده قرار می گیرند، فقط برای کوبیدن و تخریب مناسب می باشند.

افراد متخصص

شرکت تأیید شده

کیفیت کار بالا

پشتیبانی 24 ساعته

نحوه ی عملکرد چکش برقی

با عمود کردن این ابزار به محل مورد نظر و اعمال نیروی بسیار زیاد، می توان تخریب اساسی بر روی آن نقطه انجام داد.

تخریب به وسیله ی ضربات وارده از سوی چکش تخریب صورت می گیرد و واحد سنجش قدرت چکش های تخریب بر مبنای تعداد ضربات وارده به محل مورد نظر در دقیقه محاسبه می شود و دسته بندی آن بر اساس وزن انجام می پذیرد.

 

انواع مختلف چکش های برقی

می توان گفت که چکش های تخریب برقی به دو دسته کلی چکش تخریب نیمه سبک و چکش تخریب نیمه سنگین تقسیم بندی می شوند.

به عبارتی وزن چکش برقی ارتباط مستقیمی با کاربری آن دارد ، در نتیجه هرچه چکش برقی سنگین تر باشد، از آن جهت تخریب بتن های حجیم تر با مقاومت بالاتر استفاده می کنند.

۶ کیلوگرمی:

این چکش‌ها کاملا کوچک می باشند و اغلب در مواردی همچون حذف کاشی‌های دیوار در حمام و آشپزخانه استفاده می شود.

کاملا واضح است که قدرتی معادل حدود ۱۵ ژول برای شکستن موادی مثل بتن مناسب نیست. اما می توان آن را برای فشرده کردن بخش های کوچک بتن استفاده کرد.

۱۱ کیلوگرمی:

چنین وزن‌هایی از چکش تخریب نیز اغلب در حمام‌ها و برای شکستن لایه بتنی یا برای بلند کردن کاشی های کف استفاده می شوند. از قدرت ۲۷ ژول، می توان برای شکستن بتن سبک (نازک)، سنگ‌ها و همچنین بعضی از آجر ها استفاده نمود.

۱۵ کیلوگرمی:

قدرت این دستگاه‌های تخریب برای مواردی همچون شکستن پایه‌های بتنی تقریبا ۱۰۰ میلی متر ضخامت ،مناسب می باشد.

حدود ۳۰ کیلوگرمی:

قدرت تخریب این چکش‌ها در حدود ۶۳ ژول بوده و برای شکستن بتن‌های ضخیم‌تر از ۱۰۰ میلی متر و یا سنگ‌هایی همانند گرانیت و یا زمین‌های خیلی سخت مثل جاده‌ها مناسب می باشد.

یشنهاد ما به شما

در صورتی که نیاز به تخریب با چکش های برقی ( یکی از بزرگترین ابزار های برقی دستی به جهت انجام هرگونه تخریب ) داشتین فاطر سازه با بهره مندی از متخصصین ماهر و با تجربه آماده ارائه خدمات برش بتن در هر زمینه ای به شما عزیزان می باشد.

منتظر شنیدن صدای گرم و حضور سبزتان هستیم.

 

پیشنهاد ما به شما

در صورتی که نیاز به برش بتن با کاتر ( با استفاده از دیسک های الماسه ، در سایز های مختلف ، شیارهایی در جان بتن ایجاد می کنند ) داشتین فاطر سازه با بهره مندی از متخصصین ماهر و با تجربه آماده ارائه خدمات برش بتن در هر زمینه ای به شما عزیزان می باشد.
منتظر شنیدن صدای گرم و حضور سبزتان هستیم.

در خواست تان را به ما بگویید و با خیال راحت پروژه انجام شده را تحویل بگیرید

X