کرگیری جهت برش احجام بتنی

ارائه خدمات کرگیری جهت برش احجام بتنی در فاطر سازه ایرانیان

اگر چنانچه نیاز به کرگیری جهت برش احجام بتنی داشتین می توانید با یکی از راه های ارتباطی که در پایین صفحه قرار داده شده با ما در تماس باشید.

برش بتن عملیاتی است که دارای گستره عظیمی از نیازها ،مبنی بر تغییر وضعیت کنونی بتن اجرا شده می باشد.

در این راستا برش بتن با توجه به نیازپروژه و در چند حالت کلی قابل انجام می باشد.

برش بتن به وسیله ی کرگیری در سطوحی مانند دیوار برشی و یا در سطح افقی با ضخامت نه چندان زیاد مانند سقفهای بتنی می باشد که می توان توسط دستگاه کرگیری دور محل مورد نظر را با سوراخهایی به قطر مناسب خالی نمود و بازشو موردنظر را ایجاد کرد.

دراین روش در محیط بازشو ایجاد شده مقاطعی به صورت نیم دایره ایجاد میشود که در صورتیکه بتن به صورت نمایان مد نظر نباشد مشکلی ندارد.

ولی در صورتی که حالت مد نظر کارفرما یعنی ایجاد بازشو عمودی در یک بتن نمایان (اکسپوز ) باشد از دستگاه عمود بر بتن که دارای دقت زیاد و ایجاد شیار در یک خط مستقیم است استفاده می شود.

به جهت ایجاد حفره در سقف و یا کف بتنی نیز می توان از دستگاه کاتر با تیغه الماسه استفاده نمود که آن نیز شیارهایی در امتداد مستقیم ایجاد می کند.

عملیات برش بتن

برش بتن، عملیاتی می باشد که در آن، بخش هایی از یک سازه بتنی مسلح بریده می شود.

بتن مسلح، بتنی است که در درون آن، میلگرد وجود دارد و استحکام آن، از بتنهای معمولی بسیار بیشتر است. افراد متخصص، برای برش زدن بتن ها از تجهیزات و دستگاه های مختلف برش سازه های بتنی استفاده می نمایند.

افراد متخصص

شرکت تأیید شده

کیفیت کار بالا

پشتیبانی 24 ساعته

دلایل برش بتن

دلایل استفاده از برش بتن می‌تواند عوامل مختلفی همانند عدم شکل‌گیری بتن پس از گیرش نهایی تغییر در هدف و شکل سازه در بعضی از مواقع به سبب شرایط سخت خود هنگام بتن ریزی عدم امکان پیاده سازی دقیق طرح اشکالات به وجود آمده هنگام نقشه خوانی و پیاده سازی آن

کرگیری جهت برش احجام بتنی

می توان گفت که از موارد مهم استفاده از کرگیری سوراخ کاری با دریل مغزه گیر بتن (Core Drilling Machines) ، ایجاد سوراخ در بتن در هر قطر و ضخامت برای عبور کابل های برق، لوله های آب و گاز، تأسیسات ساختمانی و… می باشد.

کرگیری جهت ایجاد سوراخ های دایره ای در بتن مسلح، پیش ساخته ، آسفالت ، آجر ، بلوک سیمانی و مصالح ساختی استفاده میگردد.

همچنین می توان در مناطق و مکان هایی که قابل دسترسی جهت استفاده از تجهیزات دیگر برش بتن نمی باشد، با استفاده از ایجاد کرهای پیوسته اشکال مد نظر را ایجاد نمود.

این امکان نیز وجود دارد که در کف خیابان، پیاده رو، دیوار ها، سقف، کف ساختمان ها و حتی بر روی سطوح لغزنده عملیات سوراخ کاری انجام گردد.

ویژگی ها:

  1. امکان سوراخکاری بتن مسلح در سطوح عمودی و افقی

  2. امکان سوراخکاری بتن مسلح به قطر و عمق دلخواه

  3. سرعت بالا،کیفیت و دقت برتر

  4. اجرای سوراخکاری بتن مسلح بدون ایجاد ترک در سایر قسمت ها

کاربرد ها:

  1. جهت ایجاد بازشوهای معماری و تاسیساتی در کف،دیوار و سقف

  2. جهت نمونه گیری از بتن جهت تعیین مقاومت فشاری

  3. جهت عبور لوله های تاسیساتی و کابل و کانال از کف،دیوار وسقف به قطر دلخواه

پیشنهاد ما به شما

در صورتی که نیاز به برش بتن با کاتر ( با استفاده از دیسک های الماسه ، در سایز های مختلف ، شیارهایی در جان بتن ایجاد می کنند ) داشتین فاطر سازه با بهره مندی از متخصصین ماهر و با تجربه آماده ارائه خدمات برش بتن در هر زمینه ای به شما عزیزان می باشد.
منتظر شنیدن صدای گرم و حضور سبزتان هستیم.

در خواست تان را به ما بگویید و با خیال راحت پروژه انجام شده را تحویل بگیرید

X