کاشت بولت شیمیایی

ارائه خدمات کاشت بولت شیمیایی در فاطر سازه ایرانیان

اگر چنانچه نیاز به کاشت بولت شیمیایی داشتین می توانید با یکی از راه های ارتباطی که در پایین صفحه قرار داده شده با ما در تماس باشید.

در روش کاشت بولت شیمیایی، پس از انجام مرحله سوراخکاری ابتدا به ساکن تمیز کاری با پمپ هوا و فرچه صورت می پذیرد .

نوع چسب مصرفی برای کاشت راد بستگی به میزان مقاومت لازمه در محل کاشت دارد و انتخاب آن می تواند تاثیر بسزایی در عملکرد بولت های کاشته شده برجا بگذارد.

برای اجرای عملیات کاشت بولت شیمیایی و نیز ارائه مستندات درخصوص عملیات اجرایی می توان علاوه بر آیین نامه های مربوطه در خصوص بولت ها به ضوابط ارائه شده توسط شرکت های تولید کننده انکر شیمیایی مراجعه نمود که برای این منظور می توانید با کارشناسان شرکت فاطر سازه در تماس باشید.

چسب های مورد استفاده جهت کاشت بولت شیمیایی در دسته های مختلفی قرار می گیرند که بسته به ظرفیت باربری، دمای مناسب برای عملکرد ، شرایط نگهداری و استفاده ، ماهیت عملکردی انتخاب می شوند که این ماهیت عملکردی این محصول بسته به مواد پایه آنها متفاوت می باشند. این چسب ها در دو گروه پایه سیمانی و پایه اپوکسی دسته بندی می شوند.

می توان گفت که در چسب های پایه اپوکسی تمیز کاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد حال آنکه انتخاب چسب محدود به عملیات تمیزکاری نمی باشد و با توجه به عوامل متعددی این انتخاب صورت می گیرد.

نحوه تجزیه بتن با مواد شیمیایی

چندین ماده شیمیایی موجود است که می توان بتن سخت شده را نرم و یا خرد کرد تا برداشت آن آسان تر شود.

کاشت بولت شیمیایی برای ایجاد حفره یا شکاف در ساختار بتن استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که در بتن قرار دارد. آنها بسیار سمی می باشند و باید اطمینان حاصل شود که هیچ آسیبی به بار نیاورد.

افراد متخصص

شرکت تأیید شده

کیفیت کار بالا

پشتیبانی 24 ساعته

مراحل اجرای کاشت شیمیایی میلگرد یا کاشت شیمیایی آرماتور

    1. انتقال بار در سیستم روش کاشت میلگرد
    2. میلگردهای مهاری در روش کاشت میلگرد

براساس کاربرد ، میلگردهای مهاری به دو نوع تقسیم می‌شوند:

    1. میلگردهای مهاری در بتن بدون اتصال تقویت شده: این میلگردها بار را همانند بولت های مهاری به بتن منتقل می‌کنند.
    2. میلگردهای مهاری در بتن با اتصال تقویت شده: این میلگردها همانند وصله های تقویتی عمل می‌کنند.

چسب کاشت بولت

  1. چسب کاشت بولت (انکر شیمیایی) تکنیکی برای اتصال میلگرد ، راد ، بولت و … به بتن و بسترهای مشابه می باشد که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به انکر مکانیکی فراهم می کند.

    می توان اینگونه گفت که یک انکر مکانیکی در بتن قرار می گیرد و پس از محکم شدن منبسط می شود. این انبساط سبب می شود تا انکر دیواره سوراخ را بگیرد و یک نگهداری فوق العاده قوی ایجاد کند. گرچه یک گزینه بسیار محبوب و اقتصادی می باشد ، اما دارای محدودیت هایی نیز می باشد.

پیشنهاد ما به شما

در صورتی که نیاز به برش بتن با کاتر ( با استفاده از دیسک های الماسه ، در سایز های مختلف ، شیارهایی در جان بتن ایجاد می کنند ) داشتین فاطر سازه با بهره مندی از متخصصین ماهر و با تجربه آماده ارائه خدمات برش بتن در هر زمینه ای به شما عزیزان می باشد.
منتظر شنیدن صدای گرم و حضور سبزتان هستیم.

در خواست تان را به ما بگویید و با خیال راحت پروژه انجام شده را تحویل بگیرید

X